Dagen D

här sitter jag nu. 18 år gammal. bredvid mig ligger min nya fina iphone på bordet står fina blombuketter tillsammans med de andra fina sakerna jag fått igår och idag. Efter gårdagens inlägg började otaggandet sakta men säkert vända och bli till riktigt taggande. Det blev god mat i gott sälskap, och efter ett par timmar tog vi bussen in till stan där the tivoli så fint väntade på oss. det som såg ut att bli en sådärkväll blev helt enkelt en helbra kväll!

imorse väcktes jag av mina skönsjungande familjemedlemmar klockan nio och nu under eftermiddagen har i stort sett hela tjocka släkten varit här på kalajs. supertrevligt har det varit och nu är jag helt slut. så ikväll blir det lugnt firande här hemma. det ska bli riktigt mysigt.

ett sjukt bra födelsedag!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0