ohyeah?

imorn är dagen, dagen med stort D. 18 års dagen.
och ikväll är det tivoli eller cardinal som gäller.
trots det är jag just för tillfället så otaggad som en människa kan vara..nästan.
och återigen har jag fått känna på uttrycket "det blir minsann aldrig som man tänkt sig".
men förhoppningsvis kan det bli en bra kväll trots allt. och vem vet, taggen kanske kommer. kanske. nu ska jag ringa till pappa och se till så att han köper ägg och allt annat jag behöver. jag ska nämligen laga maten till ikväll. och av tidigare erfarenheter från min matlagning ska det bli mycket spännande att se hur det ska gå. men nån gång måste väl oturen vända även för mig.

det haglar ute. och gör till och från hela tiden. vaknade till och med av det inatt. har aldrig varit med om något liknande. det dånade verkligen av allt hagel.

Imorn kommer släkten och det ser jag verkligen framemot. det var hemskt längesen jag träffade alla. och till skillnad från ikväll verkar det som att alla verkligen kommer komma imorn. superkul och sen på kvällen blir det antagligen mys med familjen och kusinerna som kanske bor över!

nu måste jag ta tag i allt för att inte stressa mig sönder och samman sen.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0